מתופפים בכותל – סיפור אישי על השגחה פרטית

 

בכל פעם שאנחנו מתופפים בכותל ומשמחים משפחות  אנו חווים חוויות מיוחדות ושומעים סיפורים מרגשים.

 

ליווי מתופפים ושופרות לחתן בר מצווה בכותל המערבי מעבר לשמחה הגדולה, הוא כנראה עניין מאוד רוחני, לא פעם ולא פעמיים אנחנו נתקלים בהשגחות נפלאות שקורות במהלך עבודתנו כמתופפים בכותל.רציתי לשתף אתכם כאן במקרה שהיה וריגש את כולנו..
היה זה אחד מהימים הגשומים בחורף האחרון,  משפחות בודדות הוציאו את יקיריהם אל הקור הירושלמי העז  על מנת לחגוג בר  מצווה בכותל במסירות נפש של לוחמי קומנדו.
משפחה אחת שכן תיכננה להגיע, הזמינה את שירותינו כמתופפים בכותל, ובנוסף הזמינו בלוני הליום להפרחה במהלך תהלוכת המתופפים לכותל.
את 50 הבלונים הצבעוניים קשרנו לאחד מענפי עץ הזית שבעמדה בה אנו נוהגים להמתין למשפחות היורדות מהאוטובוס.
אף פעם לא קרה לנו שבלוני ההליום עפו להם בלי רשות. הפעם זה קרה.הבלונים היפיפים שהיו קשורים השתחררו לעיניינו ההמומות ופינו הפאור השמיימה. זר מפואר של 50 בלונים מבהיקים בצבע כחול-לבן פשוט עולה השמימה, מרחף מעל החומותנ נסחפים ברוח, מתמזגים בתוך השמיים האפורים ואין ביכולתנו לעשות שום דבר..!
פתאום כמו יד מכוונת, נעצרים הבלונים במקומם ! עומדים באויר כמו מתלבטים.. ללכת בדרך טבעם ויעודם – לעלות למעלה להעלם באין סוף,
או.. להשמעה להשגחה שאומרת שאין טבע כלל והכל מושגח ומונהג.
אני לא יודע אם זה היה במסגרת בחירתם של הבלונים אך הזר לפתא החל יורד ויורד. נראה שאף כוחות הטבע כמו הרוח וכוח הכבידה נירתמו למשימה "להחזיר הבלונים לאדמה".
אספנו את הזר המומים והפעם אהוד, אחד מוותקי המתופפים בכותל, החזיק את זר הבלונים חזק בידו.
המשפחה התקשרה שהם עוברים את שער שכם ויגיעו בעוד בערך 7 דקות, בעוד אנו מתכוננים, תולים על עצמנו את התופים והשופרות, מחזיקים את החופה מגולגלת על הכתף, זר הבלונים ביד,
הכל מוכן, ואנו צועדים לעבר מקום המפגש מוכנים לשמח את המשפחה, שמחים כפליים על הנס/מזל/השגחה שקרתה לנו.
לפתע פתאום כמו משום מקום מגיע אלינו משב רוח חזק תופס אותנו לא מוכנים וללא שום התראה אוסף איתו את הבלונים שנישמטו מידיו של אהוד.
אנחנו כמו לא מאמינים שזה אכן קורה לנו בפעם השניה, ניזכרים שהלקוחה הדגישה בפרוש שבנה הוא אוטיסט ועלול להרתע מרעש התופים, אך העיקר מה שישמח אותו אלה הבלונים..
לא הספקנו אפילו לחשוב מה נאמר לאמא, איך נבוא ללא הבלונים, ואלה שוב מתרחקים במרום.
ידוע שאוטיסטים הם בעלי נשמות מאוד גבוהות שהגיעו לעולם לתיקון מאוד קטן ופטורים מלהתערבב עם הבלי העולם הזה. מה שאולי יכול איכשהו להסביר למה באותו רגע החל טיפטוף קל שירד גם על הבלונים, טיפות הגשם הנופלות על הבלונים הכבידו אותם שכבר לא היו קלים מן האויר מה שגרם להם להתחיל לרדת לאט לאט עד שירדו לאדמה, נאספו על ידינו והובאו ישר לידי הנער המקסים – המלאך – חתן בר המצווה  שכל כך התרגש ושמח, התהלוכה היתה שמחה מאוד. תופים שופרות שירים וריקודים כמו שצריך. אחרי שהסתיימה התהלוכה, אנו חוזרים למקומנו, אהוד רואה שקיבל סמס ובו כתוב     "השגחה פרטית"  (שם עיסקי של חברה חדשה להשגחת כשרות מזון).   לא הספקנו  לספר למשפחה על גודל הנס וההשגחה הנפלאה שראינו בזכותם, אך אני משוכנע שהחתן – מלאך בעצמו בוודאי יודע…

להזמנת תהלוכת מתופפים לאירוע שלכם חייגו עכשיו: 052-8858999

 

הפרחת בלונים בכותל

הפרחת בלונים בכותל


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *